onsdag 18. april 2012

Kjøkkendetaljer

Her kommer noen detaljbilder fra kjøkkenet vårt. Jeg liker veldig godt produktene til Alessi og har endel av de på kjøkkenet:)


Disse oppbevaringsbeholdere i glass med tett lokk er både dekorative og praktiske.



Alessi har sin opprinnelse i den italienske designkulturen. Firmaet ble grunnlagt i 1921 av Giovanni Alessi, farfar til nåværende eier Alberto Alessi. Siden midten av femtitallet har Alessi samarbeidet med et stort antall internasjonalt anerkjente designere. Dette samarbeidet har resultert i en unik sammensetning av produkter, hvorav mange har blitt kjente og anerkjente for sin form og innovasjon. Et par eksempler er  Philippe Starcks spesielle juicepresse Juicy Salif
 og Michael Graves fuglefløyte-vannkjele.








2 kommentarer:

  1. Fine kjøkkenting med stil! Alltid kjekt med fine bokser til oppbevaring av diverse. Jeg er glad i Tupperware-boksene mine.

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
    Koselig å høre at du er kjent i mine ski-trakter. I dag har det vært gråvær og snø i lufta, men jeg lever i håpet om en skitur til.

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. De oppbevaringskrukkene fra Alessi er kjempefine:)

    SvarSlett